Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Vásárlási tudnivalók

Felhívjuk figyelmét, hogy a webáruházban bemutatott termékek valós készletét nem tudjuk garantálni, mivel üzleteinkben is folyamatos az értékesítés. Megértését köszönjük!
Partnerkártyával rendelkező vásárlóinkat kérjük, hogy minden rendelésnél írják be megjegyzésbe Partnerkártya számukat!
Rendelésével kapcsolatban ezen a telefonszámon tud érdeklődni munkanapokon 8-16 óráig:
Hobbi termékek esetén: 0620/356-8172; Művész termékek esetén: 0620/452-7116


1. Válassza ki a kívánt árut és két kattintással nyissa meg, hogy a termékről pontos és részletes információt kapjon.
Adja meg a rendelni kívánt mennyiséget és kattintson a kosárba gombra.
Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy a rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett terméke mennyisége változtatható, illetve törölhető.

2. A kosárba helyezés után folytathatja a vásárlást vagy a Pénztár-ra kattintva továbbléphet. A termékeket a kosárból törölni a kosár ürítése gombra kattintva tudja. A kosárban lévő termékek darabszáma növelhető vagy csökkenthető a le-fel nyilacskák segítségével.

3. Ezután, ha már regisztrált felhasználónk a felhasználó nevével és jelszavával beléphet, ha még nincs regisztrációja, akkor regisztrálhat, vagy regisztrációs folyamat nélkül is folytathatja a rendelés leadását.

4. Ezután válassza ki a szállítási módot. Ha személyes átvételt szeretne, akkor válassza ki a listából a személyes átvétel helyszínét üzleteink listájából. Természetesen ebben az esetben nem számítunk fel szállítási költséget. Amikor csomagja beérkezik a kiválasztott üzletbe, küldenek Önnek SMS-t róla vagy telefonon hívják, ezután 2 hétig őrzik meg csomagját. Kérjük, feltétlenül várja meg az üzlet értesítését, hogy a rendelése átvehető!

5. Írja be a szállítási és számlázási adatokat, és kérjük, adja meg telefonszámát, hogy a rendeléssel kapcsolatos információkról tájékoztathassuk, ha szükséges.

6. Ezután válassza ki a fizetési módot.

Vevő a járulékos költségekkel növelt teljes vételár kifizetésénél az alábbi fizetési módok közül választhat:

a, Utánvétel

Az elfogadott megrendelés vételára a futárszolgálattal történő szállítást követő átvétel időpontjában a kézbesítőnek készpénzben és bankkártyával is kifizethető.

b, Átutalás

Vevőnek az elfogadott megrendelés vételárát az Eladó által történő teljesítést megelőzően van lehetősége átutalással kifizetni. Eladó kizárólag a vételár teljes mértékben történő megfizetését követően teljesít. Eladó árukészlettől függően 2-5 munkanapon belül küld egy számlát elektronikus úton, mely alapján utalni lehet a megrendelés végösszegét. Vevő az átutalás közlemény rovatában feltünteti az utalás alapjául szolgáló számla sorszámát. Az ennek elmulasztásából vagy a megrendelésszám hibás feltüntetéséből eredő károkért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal, a károkat és a többletköltségeket Vevő viseli. Eladó vállalja, hogy hiányzó vagy hibás megrendelésszám esetén kísérletet tesz a megrendelés azonosítására, de az azonosítás sikertelensége esetén Eladót semmilyen felelősség sem terheli. Amennyiben a megrendelés azonosítása a vételár, vagy annak adott részletét követő 30 napon belül sem jár sikerrel, Eladó köteles az igazoltan felmerült költségeivel (például banki átutalás költsége, postaköltség, stb.) csökkentett összeget arra a bankszámlára visszautalni, amelyről az érkezett.

c, Bankkártya

Eladó internetes áruháza részére a K&H Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Bankkártyás fizetéskor Vevőt átirányítjuk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem az Eladó webáruházának oldalán. Az internetes áruház a Vevő kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra van szükség:

  • Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben Vevő kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni.

d, Készpénz

Készpénzzel történő fizetésre az alábbi esetekben van lehetőség:

-          Futárral történő szállítás esetén az átvétel időpontjában a futárnak készpénzben.

-          Személyes átvétel estén Eladó székhelyén vagy üzleteiben pénztári befizetéssel.

Mindkét esetben bankártyával is fizethet a Vevő a helyszínen, annak ellenére, hogy a készpénzes opciót választotta!

Eladó fenntartja a jogot bármely fizetési mód átmeneti szüneteltetésére vagy végleges megszüntetésére.

A számla minden esetben az áru, illetve szolgáltatás átadásával, teljesítésével egyidejűleg kerül átadásra Vevő részére.

7. Ezután kattintson a Tovább az ellenőrzéshez gombra. Itt találja a rendelése összegzését és itt tud a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseket tenni. Ha minden adatot rendben talált, a Rendben gomb megnyomásával elfogadja a szállítási és csomagolási költséget, illetve az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételekben foglaltakat! Ha a bankkártyás fizetést választotta, akkor a Rendben gomb megnyomása után tudja a megrendelés végösszegét kiegyenlíteni a banki felületen. Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. Hibás rendelés módosítását/törlését e-mail-ben hobbi termékek esetében a rendeles@hobbymuvesz.hu, művész termékek esetében a muvesz@artexport.hu címen jelezheti.

Eladó akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen Eladó rendelkezésére bocsátotta a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni Eladó részére.

A megrendelés elfogadását vagy elutasítását Eladó külön elektronikus levélben igazolja vissza Vevő felé. A megrendelés Eladó által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha Eladó a megrendelt terméket vagy szolgáltatást leszállítja Vevő részére.

A megrendelést Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. Szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.

Eladó a vásárlás valamennyi lépésében visszalépési lehetőséget biztosít Vevő részére. Ennek megfelelően Vevő a megrendelés végleges elküldése előtt bármely megelőző lépést módosíthat.

8. A megrendelés elküldését követően előbb egy automatikus üzenetet kap rendeléséről (ami nem jelenti azt, hogy máris átvehetők a rendelt termékek), meg kell várnia, míg visszaigazolást kap kollégánktól e-mailben 2-5 munkanapon belül (kérjük, minden esetben nézze meg levélszemét, spam mappáját is). Az e-mailben történő visszaigazolás hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím. A rendelés azonnal beérkezik hozzánk és mi árukészlettől függően 5 munkanapon belül összegyűjtjük Önnek a rendelt termékeket! Ha valami ideiglenesen nincs raktáron vagy akciós és kifutó termékek esetében elfogyott, mi azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén. A csomagjával kapcsolatban kollegáinktól munkanapokon 8-16 óráig kérdezhet a fent megadott elérhetőségek egyikén.
(Pár napos csúszás várható a webes rendelések feldolgozásánál a megnövekvő forgalom miatt novemberben, decemberben, megértését köszönjük!)

9. Az elkészült csomagot ezután átadjuk a csomagküldő futárszolgálatnak!

10. A webáruházban bemutatott termékek rendelkezésre állása az adott kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ, ezért az Art-Export Bova Kft. nem garantálja valamennyi termék folyamatos elérhetőségét.
      Rendeléssel kapcsolatos kérdéseket a rendeles@hobbymuvesz.hu email címen tudjuk fogadni, illetve a levélben részünkre elküldött telefonszámot hívjuk, amint tudjuk!

Lap tetejére